1. Niniejszym administracja zastrzega sobie pełne prawa autorskie. W końcu to oni stworzyli forum.
2. Administratorzy to też ludzie. Nie siedzą 24/h. Nie są także nieomylni, jednak zwykle mają rację.
3. Niniejszym administracja rezerwuje sobie kolor
CZERWONY na wyłączność. Tylko administratorzy mogą z niego korzystać.
4. Jeżeli coś na forum wydaje Ci się nie jasne, śmiało pytaj! Administratorzy nie gryzą!
5. Chętnie przyjmujemy Wasze propozycje na rozwój naszego forum. Chcemy by była to strona dogodna i przyjemna dla każdego.
6. Pamiętajmy o tolerancji! Nie naśmiewajmy się z cudzych wierzeń, kultury czy koloru skóry.
7. Wszelkie kłótnie pomiędzy użytkownikami proszę załatwiać
prywatnie. Za nieprzestrzeganie jest kara.
8. Zaraz po rejestracji należy zapoznać się z regulaminem oraz działem
Podstawy.
9. Od momentu założenia konta, mamy dwa tygodnie na wykonanie Karty Postaci, w przeciwnym wypadku postać zostanie skasowana.
10. Nick to: Imię/Nazwisko/Przezwisko postaci. Nicki typu: K@rol!nk@, M!Ck!3wicz, Ch** Ci na imię – będą natychmiastowo usuwane.
11. Jeśli chcesz skasować postać zgłoś się do administracji bądź odpowiedniego działu.
12. Liczba multikont jest dowolna, jednak pamiętajcie, aby o każde dbać, a nie je olewać.
13. Nie można pisać własnymi postaciami ze sobą.
14.Twoja postać
nie ma prawa napisać, że przeciwnik złamał rękę, gdy On tego nie napisał.
15. Avatary mają przedstawiać postaci z anime, mangi lub fantasy.
16. Rozmiary avatarów to 250 pix szerokości na 400 pix wysokości. Gdy przekroczycie daną liczbę, będzie upomnienie przez któregoś z adminów na Pw. Jeśli chodzi zaś o sygnatury, tutaj szerokość max. 400pix. A wys 300pix.
17. Avatar ma nie przedstawiać miejsc intymnych u postaci bądź całkowicie nagiej.
18.Jeśli chcesz zarezerwować sobie postać z jakiegoś anime, zgłoś się do tematu
Rezerwacja Wyglądu. Uwaga! Na jednego użytkownika przypada jedna postać!
19. Prosimy o przestrzeganie zasad polskiej interpunkcji i ortografii. Jeśli jesteś dyslektykiem, umieść małą informację w swoim podpisie lub korzystaj z programów zaznaczających błędy (np. Word). Administracja ma prawo w Twoim poście zaznaczyć błędny, jeżeli one występują.
20. Piszmy rozbudowane posty! Minimum to cztery zdania. Opisujemy tam mowę, myśli, czyny swej postaci.
21. Zabrania się pisania P0kem0now0 lub TrAwKą. Piszemy w Ojczystym języku.
22. Jeśli postać coś mówi zacznijmy od nowej linijki i znakiem "-".
23. Bez akceptacji Karty Postaci nie możesz pisać na fabule.
24. Można przebywać w maksymalnie dwóch miejscach na raz. Wyjątek stanowią Eventy.
25.Można uśmiercić swoją postać za zgodą Admina. Wtedy postać zostaje usunięta i można stworzyć nową.
26. Nieobecności powyżej dwóch tygodni, proszone są, aby zgłaszać je w określonym temacie. Może być także zgłoszona ona po przez osobę trzecią.
27. Są dozwolone sceny +18 oraz wulgaryzm, więc młodzi ludzie rejestrują się tutaj na własną odpowiedzialność.
28. Nieprzestrzeganie regulaminu jest karalne.
29.Piszemy w trzeciej osobie liczby pojedynczej.